Tarieven

Veel ondernemers worden jaarlijks geconfronteerd met een tegenvallende nota van accountant of administratiekantoor. Het ontbreken van specificaties en de vaak hoge uurtarieven worden regelmatig als klacht gehoord.

Omdat ANBEKO weinig kosten maakt met een kantoor aan huis en het pas inhuren van dure specialistische hulp wanneer dat echt nodig is, kunnen wij een vriendelijk tarief aanbieden. Door vaste maandbedragen af te spreken komt u ook niet voor onverwachte verassingen te staan.

Uiteraard is het maken van een serieuze offerte maatwerk en sterk afhankelijk van de omvang van de administratie en wat de klant zelf kan en wil doen.
Ook van belang is of de gegevens duidelijk en netjes worden aangeleverd zodat wij snel aan de slag kunnen.
Maar om toch een indruk geven van enkele prijzen:

Bedrijven:

Een kleine zelfstandige of ZZP’er kan al de hele administratie inclusief jaarrekening of winstaangifte laten verzorgen vanaf € 50,00 per maand.

Voor een salarisadministratie rekent ANBEKO de volgende tarieven:
Eenmalige opstartkosten (invoer nieuwe werkgever en werknemers) € 50,00
Vaste kosten per maand € 15,00 (incl. personeelsmutaties)
Variabele kosten € 7,50 per werknemer per maand.

(Deze bedragen zijn exclusief 21% BTW)

Particulieren:

De aangifte inkomstenbelasting wordt verzorgd vanaf € 50,00 inclusief BTW.