Diensten

Administratiekantoor AnbekoBoekhouden: zelf doen of toch laten doen?

Uw financiƫle administratie uit handen geven dat doet u als ondernemer niet zomaar.
ANBEKO is zelf ook een (kleine) onderneming en weet als geen ander wat er bij een administratie allemaal komt kijken.
Samen bespreken we eerst wat u zelf kunt en wilt doen.

Zaken die wij u uit handen kunnen nemen zijn ondermeer:

  • Het verwerken van de administratie op ons kantoor of bij u op locatie
  • Het verzorgen van (tussentijdse) rapportages
  • Opstellen van een winstaangifte of jaarrekening
  • Verzorgen van de loonadministratie
  • Belastingaangiften zoals omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
  • Debiteurenbeheer
  • Het beoordelen van en adviseren over een door u zelf gevoerde administratie

Voor complexe en specialistische zaken is in de loop van de jaren een groot netwerk opgebouwd. Er zijn goede contacten met diverse accountants, een fiscalist en een financieel planner.

ANBEKO laat graag zien waarin een klein kantoor groot kan zijn!